WWW.DIDAKTIKASHOP.CZ - DIDAKTICKÉ HRAČKY A POMŮCKY PRO DĚTI ZŠ A MŠ
Vybráno:  0 položek

 

Jak objednávat v obchodě www.didaktikashop.cz

Pro uskutečnění objednávky v elektronickém obchodě ww.didaktikashop.cz  není potřeba se registrovat.

1. KROK

Zákazník buď v přehledu nebo v detailu výrobku vloží do košíku zboží, které si vybral.
U některých výrobků je v detailu nabídka dalších voleb pro výrobek - barvy povrchu, typy potisku, barvy rámu, typy látkového provedení (u paravánu) atd. Chcete li tedy nejrozsáhlejší nabídku ke konkrétnímu typu výrobku, najdete ji vdetailech kliknutím na "obrázek výrobku" nebo nápis "Detaily" v přehledu provedení výrobků.

2. KROK

Po vložení do košíku se zobrazí obsah košíku. Vrátit se na stránku výrobku můžete kliknutím na odkaz na výrobek v košíku nebo na jeho obrázek. Zobrazit si obsah svého košíku můžete kdykoliv kliknutím na odkaz "Košík", který naleznete v pravém horním rohu elektronického obchodu .

3. KROK

Po kliknutí na odkaz košíku se zobrazí přehled vybraných výrobků s vypsanými cenami a počtem kusů. U výrobku, kde byly zvoleny další parametry, jsou také vypsány (např. barva plochy,  potisk, atd). Pokud je volitelný parametr zpoplatněn - zobrazí se v přehledu účtovaná cena. 
V košíku lze změnit počet vybraných kusů - u vybrané položky přepsáním kolonky "kusů" a stisknutím tlačítka "Přepočítat" na spodní liště. Nebo lze výrobek z košíku odebrat tlačítkem "Odebrat" u položky. Dále lze pokračovat ve vybírání zboží nebo jeho prohlídce. Košík se opustí kliknutím na jakoukoliv položku menu.

4. KROK

Jestliže chcete pokračovat a dokončit objednávku, musíte vyplnit ve spodní části přehledu položku "PSČ místa doručení". Tato položka umožní při pokračování určit přibližnou cenu dopravy. Dále si lze vybrat způsob platby. V nabídce je možnost platit zboží při převzetí - dobírkou, dále si lze vybrat platbu na fakturu se splatností 12 dní (neposkytujeme fyzickým osobám bez IČ) a nebo lze uhradit zboží předem. Nakonec kliknete na tlačítko "Pokračovat na dokončení objednávky"
 

5. KROK

Po kliknutí na tlačítko "Pokračovat na dokončení objednávky" na spodní liště přehledu košíku se zobrazí formulář, který opět rekapituluje objednávku a zobrazí i předpokládanou cenu balného a dopravy. 
V případě, že objednávka obsahuje více různých produktů nebo u specifických výrobků se cena dopravy neobjeví a je nahrazena hvězdičkou. Na rozdíl od ceny výrobků a slev u nich uvedených, se cena dopravy a balného může v potvrzení objednávky změnit!

V objednávce pokračujte vyplněním všech údajů označených hvězdičkou a údajů, které chcete uvést na upřesnění dodacích podmínek. Můžete vyplnit i místo dodání které se liší od fakturačních údajů nebo vložit poznámku.

6. KROK


Objednávku můžete dokončit pouze za předpokladu, že zatrhnete tlačítko "Souhlasíme s všeobecnými obchodními podmínkami elektronického obchodu www.pontte.cz". Tyto obchodní podmínky si můžete prohlédnout a prostudovat kliknutím na odkaz. Na konci objednávkového formuláře je políčko pro poznámku, do kterého můžete zapsat veškeré požadavky, které nebylo možné ve formuláři zadat.

Dokončení objednávky

Po kliknutí na tlačítko "Dokončit" se Vám zobrazí stránka s poděkováním za Vaši objednávku a do Vaší mailové schránky přijde e-mail s potvrzením objednávky. Obdržíte rekapitualci své objednávky a do 2 pracovních dnů obdržíte potvrzení své objednávky. Potvrzení, které do uvedených 2 dnů obdržíte, obsahuje rekapitulaci Vámi uvedených údajů a objednaných položek, termín dodání, číslo objednávky a přesně vyčíslené náklady na dopravu a balné, slevy a případné bonusy. Tehdy ještě máte možnost svou objednávku upřesnit nebo stornovat, aby nedošlo k odeslání nesprávného zboží.

Možné potíže

Ačkoliv se snažíme co nejvíce Vaše objednávání usnadnit, mohou se vyskytnout technické chyby způsobené provozem. Nejčastější Vám přiblížíme:

1. Po kliknutí na tlačítko "Dokončit" se nezobrazí stránka s poděkováním ale opět se octnete zpět na stránce s formulářem

- zkontrolujte, jestli jste vyplnili všechny povinné položky - zpravidla je vypsána chyba - "Chyba - doplňte e-mailovou adresu" nebo "Chyba - doplňte jméno" a pod. Pokud nikde není podobné hlášení a jste si jisti, že vše máte vyplněné, kontaktujte nás na telefonním čísle 774 423 560.

2. Do schránky Vám nedorazí potvrzovací mail.

- počkejte několik hodin a pokud ani tehdy nedorazí, ověřte si telefonicky jestli jsme objednávku obdrželi a přijali. Důležité je uvést kdy jste objednávali (datum) a jméno, na které bylo zboží objednáváno. 

3.  Po kliknutí na tlačítko "Dokončit" nebo na jakékoliv jiné tlačítko se nezobrazí stránka s poděkováním ale neznámá stránka s kódy

-  došlo k chybě aplikace. Buďto proveďte objednávku e-mailem nebo telefonicky a prosíme, abyste nás na skutečnost , že jste se s chybou setkali upozornili. Děkujeme.

 

Vážení zákazníci. Vážíme si Vašeho zájmu o naše produkty a uvítáme, pokud nám sami navrhnete vylepšení objednávkového systému, po kterém se Vám zboží lépe objedná nebo nás upozorníte na chyby a nedostatky, které jste v našem elektronickém obchodě odhalili.

Pokud se Vám nedaří z jakéhokoliv důvodu dokončit objednávku, můžete nás kdykoliv kontaktovat na telefonním čísle: 607 826 856  Přejeme Vám, abyste byli s naší nabídkou spokojeni a nalezli co hledáte!